Recenzia „Senior Year“: Knockoff „Never Been Kissed“ Rebel Wilson

Herečka je temperamentná ako vždy, ale komédia Netflix Alexa Hardcastla pravdepodobne pošle divákov hľadať len to, čo sa snaží napodobniť.

Je logické, že Stephanie Conway, Austrálčanka vyvrhnutá v centre Alexa HardcastlaSenior Year“Videl by som” nikdy nebol pobozkaný.” Vydané v roku 1999 – takmer presne v čase, keď sa začína film Hardcastle – stredoškolský rom-com Drew Barrymore nasledoval dobromyseľné, mrzuté dieťa, ktoré sa po ponižujúcom tínedžerskom zážitku pustilo do odzbrojenia. Tak je to aj v prípade filmu „Senior Year“, ktorý zľahka obnovuje kúzlo filmu „Never Been Kissed“ vďaka bláznivej podzápletke v kóme, no v tomto procese nachádza len málo nového.

Dospievajúca Stephanie (Angourie Riceová, ktorá robí nádhernú prácu napodobňovaním Rebel Wilson) nie je populárny ako prvák, stretával sa s veľkým mrazom od “The Populars”, ktorí nemajú využitie pre dychtivého austrálskeho dweeba. Ale, ach, Stephanie tiež sníva o tom, že bude populárna, a nakoniec sa jej to podarí len silou vôle (plus množstvo tipov z vtedajších tínedžerských časopisov, roztomilý dotyk) a do roku 2002 sa stane včelou kráľovnou svojho posledného ročníka. Je tu niekoľko problémov – jej mŕtva mama, priatelia z jej hlúpych čias, ktorí ju stále milujú, žiarlivý rival odhodlaný uzurpovať si ju – ale nič neprekoná veľkú traumu: rozveselte kapitánku Stephanie počas zložitej rutiny priamo na jej melóne.

Náznak: 20-ročná kóma. Keď sa Stephanie prebudí (teraz hrá Wilson, odvážna ako vždy), stále má mozog (a myslenie) 17-ročného chlapca a chce späť svoj starý život? Vďaka výmyslom dostupným len v jemných, ale dobre mienených komédiách (jej stará BFF Martha, ktorú hrá víťazná Mary Holland, je teraz riaditeľkou školy; nikto sa nezdá byť vystrašený z možnosti, že by dospelá žena chodila s tínedžermi. deň), dospelá Stephanie môže dokončiť posledný mesiac posledného ročníka na starej strednej škole. A ak má k tomu Stephanie niečo povedať, staňte sa populárnou. Opäť.

“Starší rok”

Netflix

Toto všetko sa javí ako taký priamy výťah z úspešnej komédie, ktorá vyniesla Barrymore v roku 2000 Blockbuster Entertainment Award za najlepšiu herečku. toto film si robí medvediu službu tým, že naň nikdy priamo neodkazuje. Medzitým rýchlo a zbesilo lietajú ďalšie spomienky na ranné deti, od Stephanieinho výberu hudby (ťažkej na skorú Britney Spears, ktorá nakoniec zrodila buchtu remaku klipu „Crazy“ popovej kráľovnej) až po jej vlasové doplnky (veľa klipy s motýľmi) – a, uh, neformálny spôsob, akým tínedžeri hádžu slová ako „skank“ a „suka“ ako výraz náklonnosti pre svojich najlepších kamarátov.

Scenár filmu – pripisovaný hereckým predstaviteľom Brandonovi Scottovi Jonesovi a Andrewovi Knauerovi a Arthurovi Piellimu – sa pokúša vypočuť tie staré zlé návyky (scéna, v ktorej Hollandova dospelá Martha vysvetľuje Stephanie, že nemôže povedať „gay“ ako pejoratívum je spracované pekne a v skutočnosti má dramatický prínos), pričom sa zameriava aj na náš čoraz viac „prebúdzaný“ moderný svet. Stephanie je šokovaná, keď sa dozvie, že roztlieskavačky sú teraz najväčšími blbci na akademickej pôde (a ktorí používajú svoje rutiny na skandovanie o veciach, ako je súhlas, verzus Stephina stará posadnutosť sugestívnymi tanečnými pohybmi), najlepšie dievča na škole je influencerka. čo teraz?), a byť kráľovnou plesu už doslova nie je možné, keďže Martha túto tradíciu zrušila spolu s mnohými ďalšími.

“Starší rok”

Netflix

„Senior Year“ sa zastaví, keď sa pokúša navliecť ihlu medzi starým a novým, namiesto toho nachádza svoje najväčšie postrehy (a najlepšie smiech) v dobre zabehnutej pravde: Ľudia sa nemenia. Pokiaľ, samozrejme, nerobia, pretože to sa musí stať, ak sa komédia Netflix bude pohybovať správne. Máločo vo filme „Senior Year“ prekvapí a film sa popasuje so svojimi predvídateľnými rytmami s dobrým humorom, ale nie je nič iné, čo by som mu odporučil. Wilson robí zábavnú hrdinku, ktorá stojí za to fandiť, ​​oplzla a ničomu, ale film nie je ochotný nechať tieto tendencie voľne plynúť.

Väčšinou to cíti známy, a nie celkom nevítaným spôsobom – tie prirovnania „Nikdy neboli pobozkané“ nie sú zlé! existuje vtip o „Real World: New Orleans“, ktorý je transcendentný! že remake hudobného videa „Crazy“ je hit! – ale tiež mi to príde ako nesmierne premárnená príležitosť. Wilson má schopnosti viesť klasickú komediálnu klasiku a Riceove vlastné komediálne rezervy sa ešte musia naplno využiť (pamätáte si na jej úžasnú prácu v „The Nice Guys“?). Nostalgia deväťdesiatych a skorých augies je zrelá na pitvanie, rovnako ako široký, prebudený svet dnešných tínedžerských influencerov. Dokonca kóma si zaslúži viac zipsu, ako je tu v ponuke, a to je, pravdaže, bizarná vec napísať.

Stephanie samozrejme dokončí strednú školu po tom, čo sa naučí niekoľko hviezdnych lekcií o sebe, svojich blízkych a živote vo všeobecnosti (čo by to bol za film bez tohto oblúka?), Ale to, že získala známku, ju nezastaví. vedúci triedy. To isté možno povedať o „staršom ročníku“, v ktorom sa prinajlepšom priemerný študent len ​​tak prediera, kým nezazvoní zvonček.

Stupeň: C

„Senior Year“ sa teraz streamuje na Netflixe.

Prihlásiť Se: Majte prehľad o najnovších filmových a televíznych správach! Prihláste sa na odber našich e-mailových noviniek tu.